TEL: 0086-13305902575

L'anatomia di un cordone

Mentre chì u cuncettu di un cordone hè simplice, ci sò una varietà di stili di cordone per accoglie parechje applicazioni. Ma chì sò i cumpunenti basi di ogni cordone? Anatomia di un cordone

Tutti i cordini presentanu un disignu di cinturione chì si mette intornu à u collu cù un attache per assicurà è visualizà una carta d'identità o badge.

Sicondu u stilu di cordone chì decide di cumprà, pudete ancu avè l'uppurtunità di sceglie e seguenti opzioni di attache:

1.Breakaway - Questu hè un tipu di chjusu di cordone chì offre una funzione di salvezza integrata in u spinu. Libera automaticamente è si separa da intornu à u collu di u portatore s'ellu hè tiratu o catturatu, prevenendu un eventuale sufocamentu. Hè ancu ideale quandu s'utilice in strutture induve i travagliadori operanu machini, in strutture mediche, scole è più.
2.Cord Locks or Crimps - Cù un cordone di cordone, pudete aghjustà u cordone per l'adattazione perfetta à u collu. I crimps sò generalmente fatti di metalli nichelati, i crimps appiccicà l'estremità di u cordone per mantene in u locu.
3.Opzioni di finitura - L'opzioni di finitura dispunibuli dependeranu ultimamente di u stilu di cordone chì sceglite. L'opzioni di finitura aghjunghjenu funziunalità à u vostru cordone: carte d'identità, chjavi è telefoni cellulari ponu esse purtati nantu à u cordone intornu à u collu, o tutti l'attachments ponu esse facilmente eliminati da u cordone cù un clip simplice, cum'è l'stile mostratu sopra.
4.Attachments - Attach your ID card - o ancu un set di chjave, u vostru telefuninu, o buttiglia d'acqua - à u vostru cordone. A selezzione di stili di attache offerte dependerà di u stilu di cordone. A maiò parte di l'allegati sò in stile clip è necessitanu carte d'identità per esse perforate. L'attacheti in stile Gripper vi permettenu di utilizà carte d'identità chì ùn sò micca stati perforati.

 

tip


Tempu di post: 27-mar-2020